May 28, 2011

Beat Box si Street Dance de la UNATC


Cand am auzit ca pe scena evenimentului dedicat Zilei Europei vor intra si studenti de la UNATC am fost ferm convinsi ca vom fi martori la o piesa de teatru in toata regula. Ei bine, nu a fost asa!

Studentii Razvan Alexe si Silviu Mircescu au indraznit sa treaca dincolo de granitele actoriei si s-au orientat catre Beatbox si muzica R&B. Cum au cantat baietii nu va putem reproduce, insa va spunem ca la final au primit ropote de aplauze. I-am oprit si noi putin dupa show si le-am pus cateva intrebari; ce a iesit, vedeti imediat!...

FJSC: Spune-mi de ce Beatbox, film, teatru si U.E. Cum v-ati gandit sa sa abordati genul asta de muzica pentru un eveniment dedicat Zilei Europei ?

R.A:
Este in primul rand un eveniment dedicate tuturor oamenilor, iar faptul ca sarbatorim ziua Uniunii Europene este doar un pretext. Avand in vedere ca stim cu totii ce se intampla la ora actuala in tara, noi ne-am cam saturat de toate mizeriile si am zis ca e o sansa (infima dar macar este) sa demonstrez ca inca mai exista oameni ce vor sa schimbe sau sa faca ceva, indifferent de domeniu, fie ca e vorba de arta, muzica, teatru, jurnalism sau muzica.

FJSC: Cum v-ati intalnit voi doi si cum v-ati gandit sa cantati impreuna?

S.M: Dupa ce dai la teatru trebuie sa te duci sa te cazezi la camin si stateam eu pe scari acolo, cand a venit Razvan si uite asa a fost “dragoste la prima vedere”. Am vazut ca se tot juca, facea beatbox, dar inca nu il cunosteam. Ne-a facut mai tarziu cunostiinta un fost coleg de liceu, iar dupa ce ne-am cunoscut mai bine am inceput sa ne jucam impreuna: eu cu vocea, el cu rimele. Acum am ajuns sa jucam impreuna si intr-un spectacol de la Teatrul Odeon - `Grafitti Dreams` si chiar ne intelegem foarte bine. Ne iubim dar nu suntem pe invers (rade)

FJSC: Si totusi… de ce R&B?

S.M: Nu neaparat R&B, cat muzica usoara in general. R&B pentru ca imi place sa-mi fructific vocea…

FJSC: Te vedem la Odeon ca actor, te vedem pe undeva si ca solist, Silviu?

S.M: Da, sper! Ca actor nu trebuie sa fii doar actor, trebuie sa mergi pe cat mai multe planuri. Eu cant, dansez, fac si actorie…

R.A: Eu mai putin cu dansul (rade amuzat)

FJSC: Am vorbit despre voi ca atori si cantareti, ca cetateni aii Europei. Ce credeti ca s-a schimbat in tara noastra de cand am intrat in Uniunea Europeana?

R.A: Sunt mult mai multe oportunitati, mult mai multe usi deschise, dar din pacate tot ce promovam noi aici se afla intr-un mare con de umbra si iti dai seama ca poti sa scapi numai daca prinzi vreo bursa pe afara sau vreun alt proiect maret de genul…

FJSC: Vorbeai de plecat afara, voi aveti de gand sa emigrati?

S.M & R.A: Noi nu avem de gand pentru ca deocamdata ne e bine aici. Sunt anumite proiecte care ne tin legati, dar niciodata nu poti sa stii ce iti rezerva viitorul...

FJSC: Pe scena ati cantat melodii foarte cunoscute, atat romanesti, cat si din repertoriul international; aveti si vreo piesa propie ?

S.M: El are un album care trebuie sa iasa in curand, si sper sa facem si un featuring impreuna. Deocamdata ne axam mai mult pe teatru, pentru ca asta e de baza.

R.A: Iar el rupe toate cluburile de karaoke :)

Acum, ca sa tragem o concluzie, baietii astia sunt foarte talentati! Daca nu v-au convins inca, ii puteti vedea si voi la Teatrul Odeon, dar si prin cluburile din Bucuresti. Ii gasiti si pe Facebook, pentru nici cu tehnologia nu se lasa mai prejos, asa ca le puteti transmite personal parerile voastre.

Pana atunci sa spunem La Multi Ani tuturor romanilor, care din 2007 sunt cetateni europeni, dar si celorlalti locuitori ai Uniunii Europene!

 Lucsandra Sandulescu
(FJSC, an 1)

No comments:

Post a Comment